Imas International Magyarország Kft.
Koncepciótesztek
névtesztek
Piacbecslés
és szemgentáció
Terméktesztek
Márkatesztek
Árvizsgálatok
Csomagolástesztek
Használat- és attitűdkutatás
Reklámvizsgálatok
Imázskutatás
Ügyfél-, munkatárs-
és kereskedői elégedettség- és
lojalitásvizsgálat
A kutatási célok és keretfeltételek minden megbízásnál mások és mások. Ezért a piackutatás során az egyik első és legfontosabb döntés a helyes és megfelelő kutatási módszer kiválasztása. Ez egy központi kérdés, és csak így biztosítható, hogy az ügyfél azokat az információkat kapja a piackutatás végeztével, melyekre valóban szüksége van.
Cégünk online panellel nem rendelkezik, de vállalja különféle online kutatások szervezését:
A következő iparágakban végeztük eddig a legtöbb piackutatást, de bármilyen más területen is megkeressük a választ a kérdéseire.