Imas International Magyarország Kft.

hu | en

Piackutatás
Társadalomkutatás

Kutatásaink

Koncepciótesztek
névtesztek

Piacbecslés
és szemgentáció

Terméktesztek

Márkatesztek

Árvizsgálatok

Csomagolástesztek

Használat- és attitűdkutatás

Reklámvizsgálatok

Imázskutatás

Ügyfél-, munkatárs-
és kereskedői elégedettség- és
lojalitásvizsgálat

Kutatási módszerek

A kutatási célok és keretfeltételek minden megbízásnál mások és mások. Ezért a piackutatás során az egyik első és legfontosabb döntés a helyes és megfelelő kutatási módszer kiválasztása. Ez egy központi kérdés, és csak így biztosítható, hogy az ügyfél azokat az információkat kapja a piackutatás végeztével, melyekre valóban szüksége van.

I. Primer kutatások

Terepmunka
megoldások

Cégünk szívesen áll megbízói részére
akár csak a piackutatás egyes részfeladatainak
megoldásában is.

  • Terepmunka elvégzése: Telefonos és személyes megkérdezések lebonyolítása
  • Telefonos kérdezők kiközvetítése
  • Rekrutálás mélyinterjúkra, csoportos interjúkra, online kutatásokhoz
  • Mélyinterjúk készítése
  • Csoportos interjúk moderálása
  • Fordítás (angol és német nyelvű anyagok,
    kérdőívek, tanulmányok stb.)

Cégünk online panellel nem rendelkezik, de vállalja különféle online kutatások szervezését:

  • Online bulletin board /fórumok
  • Online diary
  • Online mélyinterjúk
  • Online csoportok
  • Vállaljuk speciális célcsoportok megkeresését, akár online kutatás céljából is.

Legfőbb iparágak

A következő iparágakban végeztük eddig a legtöbb piackutatást, de bármilyen más területen is megkeressük a választ a kérdéseire.

  • Autóipar
  • Bank/ pénzügyi szektor
  • FMCG
  • Kereskedelem
  • Média
  • Telekommunikáció
  • Turizmus és közlekedés
  • IT
  • Szolgáltatás
  • Non-profit szervezetek
  • Agrárszektor

minőség és garancia

  • Az intézet minőségi normáinak alárendelt terepmunka és az azt követő munkafázisok biztosítják adataink megbízhatóságát a piackutatás készítése során. Több éves gyakorlati háttérrel rendelkező kérdezőbiztosaink rendszeres képzéseken vesznek részt.
  • Továbbá tagjai vagyunk a PMSZ-nek (Piackutatók Magyarországi Szövetsége), az ESOMAR-nak (Európai Piackutatók Társasága). Ebből kifolyólag nemzeti és nemzetközi irányelveknek megfelelően dolgozunk mint piackutató cég.
  • Piackutató munkánk során minden esetben a hatályos adatvédelmi törvényeknek megfelelően járunk el.
  • Ügyfeleink és válaszadóink anonimitását nagyon komolyan vesszük a piackutatás során. Ha szeretne többet megtudni az adatvédelmi szabályainkról, akkor itt olvashat utána.

Társadalomkutatás

A piackutatási projektek mellett cégünk folyamatosan végez terepmunkát nemzetközi társadalomkutató intézetek és nemzetközi szervezetek számára Magyarországon. Egyes felméréseket több, mint 160 országot érintő világméretű kutatás részeként végezzünk.

Évente ismételt felméréseinkkel a hazai felnőtt népesség 99%-át lefedjük. A kérdésekre kapott válaszokból évről évre nyomon követhető, hogy az emberek milyennek ítélik meg az életüket, életkörülményeiket és milyennek látják a közösséget, amiben élnek. A felmérés eredményei minőségi válaszokkal segítik annak megértését, hogy a világ felnőtt népességének milyen igényei vannak és mi a véleményük az olyan témákról, mint a jólét, egészségügy vagy a foglalkoztatás. A cégünk által végzett terepmunka segít abban, hogy a világ számára bemutassuk a Magyarországon élő emberek életkörülményeit.

Személyes adatfelvétel esetén a véletlen séta módszerével vagy lakcímadatbázisból véletlenszerűen választjuk ki a mintába kerülő háztartásokat. Telefonos kutatásoknál az RDD módszert alkalmazzuk.

Több, hasonló jellegű és módszerű kutatást is végzünk minden évben és a legnehezebb módszerektől sem riadunk vissza.