Miben
segíthetünk?

Miért van szükség piackutatásra?

Annak érdekében, hogy egy vállalat hosszú távon sikereket tudjon elérni elengedhetetlen a piaci körülmények alapos ismerete. Ehhez minden cégnek hiteles és naprakész információkkal kell rendelkeznie.
Napjainkban a piacok egyre gyorsabban változnak, nő a verseny és lerövidül a termék-életciklus. A megváltozott fogyasztói magatartás gyors reakciót követel meg minden piaci szereplőtől.
A fogyasztói piacok és a forgalomösztönző intézkedések a piackutatás segítségével válnak felismerhetővé, így az közvetve jelentősen hozzájárul egy cég anyagi sikereihez és a munkahelyek megtartásához.
Imas idézet
"Óriási különbség van az ismeret és a megértés között. Rengeteg ismerettel rendelkezhetsz valamiről úgy, hogy közben nem is igazán érted”"

Charles F. Kettering

Miben segíthetünk?

  • A felvevőpiacok megismerésében
  • A fogyasztói igények és elvárások felmérésében
  • Vásárlók árérzékenységének megismerésében
  • Vásárlók elégedettségének mérésében
  • A piacon a cégükről kialakult kép megismerésében
  • Új piaci rések, lehetőségek feltárásában
  • Innovatív megoldások megtalálásában
  • Piaci trendek feltárásában és előrejelzésében
  • Piaci árinformációk beszerzésében
  • A hazai és külföldi versenytársak megismerésében
  • A legjobb marketingeszközök kiválasztásában
  • Az optimális értékesítés ösztönző módszerek meghatározásában
  • És mindezek által a helyes stratégiai döntések meghozatalában és a kockázatok minimalizálásában
Imas idézet
"The best vision is insight.”

Malcolm Forbes

Mitől jók az eredményeink?

Minden ügyfelünket és projektünket egyénileg kezelünk. Kielemelt figyelmet fordítunk az ügyfelekkel való kapcsolattartásra, hogy mindenképpen a céljaiknak megfelelő módszert javasolhassuk és hatékonyan segíthessük őket céljaik elérésében.
Figyelünk a terepmunka minden egyes részletére, rendszeresen és módszeresen ellenőrizzük az adatok valódiságát.
Kérdezőink rendszeres oktatásban részesülnek, munkatársaink sok éves tapasztalattal rendelkeznek a piackutatás területén és elhivatottak a szakma iránt.
Szinte minden iparágban végeztünk már kutatásokat: Nehezen elérhető célcsoportoktól és bonyolult módszertantól sem riadunk vissza

„Adatok nélkül csak egy vagy a sokból, akinek véleménye van.”

W. Edwards DemingData scientist