Imas International Magyarország Kft.

Piac- és társadalomkutatás

hu | en

Piackutatás

Társadalomkutatás

Kutatásaink

Koncepciótesztek
névtesztek

Piacbecslés
és szemgentáció

Terméktesztek

Márkatesztek

Árvizsgálatok

Csomagolástesztek

Használat- és attitűdkutatás

Reklámvizsgálatok

Imázskutatás

Ügyfél-, munkatárs-
és kereskedői elégedettség- és
lojalitásvizsgálat

Kutatási módszerek

A kutatási célok és keretfeltételek minden megbízásnál mások és mások. Ezért az egyik első és legfontosabb döntés a helyes és megfelelő kutatási módszer kiválasztása. Ez egy központi kérdés, és csak így biztosítható, hogy az ügyfél azokat az információkat kapja, melyekre valóban szüksége van.

I. Primer kutatások

Terepmunka
megoldások

Cégünk szívesen áll megbízói részére
akár csak a piackutatás egyes részfeladatainak
megoldásában is.
  • Terepmunka elvégzése: Telefonos és személyes megkérdezések lebonyolítása
  • Telefonos kérdezők kiközvetítése
  • Rekrutálás mélyinterjúkra, csoportos interjúkra, online kutatásokhoz
  • Mélyinterjúk készítése
  • Csoportos interjúk moderálása
  • Fordítás (angol és német nyelvű anyagok,
    kérdőívek, tanulmányok stb.)

Cégünk online panellel nem rendelkezik, de vállalja különféle online kutatások szervezését:

  • Online bulletin board /fórumok
  • Online diary
  • Online mélyinterjúk
  • Online csoportok
  • Vállaljuk speciális célcsoportok megkeresését, akár online kutatás céljából is.

Legfőbb iparágak

A következő iparágakban végeztük eddig a legtöbb kutatást, de bármilyen más területen is megkeressük a választ a kérdéseire.

  • Autóipar
  • Bank/ pénzügyi szektor
  • FMCG
  • Kereskedelem
  • Média
  • Telekommunikáció
  • Turizmus és közlekedés
  • IT
  • Szolgáltatás
  • Non-profit szervezetek
  • Agrárszektor

minőség és garancia

  • Az intézet minőségi normáinak alárendelt terepmunka és az azt követő munkafázisok biztosítják adataink megbízhatóságát. Több éves gyakorlati háttérrel rendelkező kérdezőbiztosaink rendszeres képzéseken vesznek részt.
  • Továbbá tagjai vagyunk a PMSZ-nek (Piackutatók Magyarországi Szövetsége), az ESOMAR-nak (Európai Piackutatók Társasága). Ebből kifolyólag nemzeti és nemzetközi irányelveknek megfelelően dolgozunk.
  • Munkánk során minden esetben a hatályos adatvédelmi törvényeknek megfelelően járunk el.
  • Ügyfeleink és válaszadóink anonimitását nagyon komolyan vesszük. Ha szeretne többet megtudni az adatvédelmi szabályainkról, akkor itt olvashat utána.

Társadalomkutatás

Egyéb kutatási projektek mellett cégünk 2014 óta a Gallup terepmunka partnere. Azóta minden évben cégünk szolgáltatta az adatokat a Gallup World Poll kutatásához.

Ez egy évente megismételt kutatás, amit a világ több mint 150 országában kerül megkérdezésre és a népesség 95%-át lefedi. A kutatás célja annak felmérése, hogy az emberek milyennek ítélik meg az életüket, életkörülményeiket és milyennek látják a közösséget, amiben élnek. A felmérés eredményei minőségi válaszokkal segítik annak megértését, hogy a világ felnőtt népességének milyen igényei vannak és mi a véleményük az olyan témákról, mint a jólét, egészségügy vagy a foglalkoztatás. A cégünk által végzett terepmunka segít abban, hogy a világ számára bemutassuk a Magyarországon élő emberek életkörülményeit.

2014 és 2019 között személyes adatfelvételt végeztünk. Ebben az esetben a Gallup véletlen séta módszerével választotta ki a mintába kerülő háztartásokat. 2020 óta telefonon folytatjuk a kutatást egy RDD módszert alkalmazva.

Több, hasonló jellegű és módszerű kutatást is végeztünk, a legnehezebb módszerektől sem riadunk vissza